Blogger Layouts

Isnin, 8 Ogos 2011

ermmmmm penat....

salammmmmmmmmmmmmmmm....adusss lamer tol x update blog...seingat aku r..dlm bulan poser ni baru sekali jer update entry....ermmmmmmmmm bkn per lately aku penat sgt r...bkn sbb penangan bulan ramadhan tau...mcm mcm faktor penyebab antarenyer bebanan kerje,cuaca n keadaan sekeliling....

tp yg pasti bln puasa ni kalo kiter berjaya halang segala dugaan ni besar pengertiaan nyer....mcm nabi berjuang utk tegakkn islam n berperang dibulan puasa..mcm tuh gak r kiter kene lakukan.....yg penting kene yakin ngan kemampuan diri sendrik.....

bulan puasa ni maybe juga antare ;penyebab penat kot..yer r even puasa kerje ttp seperti biase juz kelewatan tuk bgn tuh je yg dpt...tyme tido mlm pun x menentu..ni pun anatare penyebab penanr..siyess kalo x cukup n terlebeh tidow pun leh penat.....

but sepanjang 8 ramadhan ni.....ramadhan kedua merupakan ari paling memberi dugaan dan cabaran..mak aiii sumpah penat,dahaga...perghhhh kalo iman tak kuat kompen air paip masok mulut..siyes tyme tuh air paip pun da nmpk mcm pepsi...kah kah kah...adoyaiii mcm bebudak r tol aku ni.....yg pasti aku rase aritu gak pahala aku sgt besar sbb aku mampu menahan perasaan tersebut......

hahahahaha pe yg pasti bulan ramadhan ni apa yg kiter lakukan sertakan dgn niat keikhlasan yg sgt sempurna...jgn lakukan sesuatu tuh dgn niat tuk mendapat balasan...

~~~~~xoxoxoxxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan