Blogger Layouts

Isnin, 1 Ogos 2011

1st RAMADHAN yg sgt best erk...

salammmmmmmmmmmmmmmmm...ermmmmmmmmmmmmmmmm finally akhirnyer bulan yg sama ngan seribu bln muncul jugak...mmg sgt di nanti oleh umat islam di seluruh dunia...well kalo x suke dgn ramadhan tuh kompen dia bkn org islam....ade ke antara kite yg x suker ramadhan....

arini merupakan 1st ramadhan dan yg pasti aku lalui dgn sgt cemerlang dan aku sgt berbangge kerna sepatah kate maki n carot pun kuor drik mulot aku ni..yakni aku juga berjaya bkn saja tahan lapar n dahaga but tahan nafsu mulot...hahahaha even kalian sendrik tahu kalo aku ni sgt r ringan mulo kalo bab maki ni...

even cuaca sgt lah x memihak pada aku yakni panas yg amat terik tp itu bkn halangan tuk aku menjadik lemah...malu r kan..even kanak kanak seusia 6 tahun pun mampu lalui..ni lak kalo kiter yg dah tua bangke ni...ehhh encik pet tak tua agik erk...still mude cader....

even ari ni x terasa langsong lapor...sumpah perot x berbunyik pun mintak diisi..ni lah kot hikmahnyer kalo kiter bangun makan sahur..insyaallah kite tak kan lapar....dan yg pasti kiter berniat puasa kerna allah...nescaya allah juga akan bantu kiter tuk bertahan.....tp x dinafikan tekak sedikit haus yer lh dgn cuace yg terik ni...tp alhamdulilah aku berjaya lalui....

arini kat bazar x der r menbazir sgr..juz beli air n chiken chop...hahahah yg lawaknyer biler masok je waktu berbuker pas bacer doa aku terus minum air dgn rakus smpi 3 gelas...tuh pun kenyang..chiken chop aku kasi adik aku mkn..aku jamah sikit jer..dan yg pasti aku x sentoh nasik langsong...wah nekad nak diet katekan....tp tyme sahur even tak byk..sikit tetap aku amik nasik.....

semoga korunk juga mampu jalani ibadah puase ni dgn cemerlang dan tak skip poser tuk lelaki..kalo pompuan tuh nk wat cam ner erk..dah sipat lahiriah diaorg....heheheheh.....n yg pasti jgn membazir sbb setau cik pet amalan syaitan membazir ni...ehhh bkn bulan poser syaitan kene ikat ker...dah tuh amalan saper lah mereke ikot erk bgik yg suke membazir ni.....

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan