Blogger Layouts

Isnin, 8 Ogos 2011

abennn dah pulang mak buat cucur~~~~~

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....hihihihihi amboi encik pet gelok cam bohsia nk mengedik ni...kah kah kah lancang sungguh mulot gebus aku berbicare ni....

well ari kelmarin aku dpt kejutan yg sgt best....even ni adiah kedua terbaek semperna my besday,,,,,abenn dah pulang...wa dah 5 tahun x jumpe siyes...abenn ni antara kezen merangkap sepupu terbek aku r...byk dah lalui bersamer....susah senang nagis tawa semer ngan dia selalen haf......

aduss aku sgt beremosi kalo berbicare bout abenn ni....sbb dia sgt memahim keadaan diri aku..disaat aku dlm kesedehan n kesuraman dia yg byk hadir dgn memberi kater semangat....well sewaktu abenn utarekn ke aku yg dia akan sambung blajar ke bumi matahari terbit..aku org yg sgt gusar...but bkn bererti aku menghalang..kt sini byk tempat tuk blajar....but aku ngalah akhirnyer bile tahu tuh untuk mase dpn dia....hahahahah cam bongokss jer aku....

well skunk abenn da kt sini n aku akan pastikn rayer aku akan bertambah meriah n aku juga sdn berusaha tuk memujuk seseorg tuk jgn pergi ke mana mana....hahahaha pasal tuh nex entry aku cerite.....so bout abenn pun da byk aku story...aku ingat smpi sini nk mkn gulai tempoyak tp ari ari duk berbuker kt western..naek benak da pala aku melayan......

~~~~xoxoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan