Blogger Layouts

Isnin, 12 Disember 2011

be strong lah wei!!!!!!

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...meowwww fanzzzz..kikikikiki alamak lamer jer rase x update sebrang entry kat blog aku yg hine ni...bkn ape ah geng sgt sibuk betol...mcm mcm kerja kene lakukan...n mcm mcm majlis nk kene hadir...smpikn x de maser langsong tuk manjerkan diri dgn blog terchenta ni...

acctly entry ni aku nk dedicate tuk soneone yg jauh dimater but sentiase dihati..x pernah berubah walau sekelumit...even mcm mcm dugaan datang but demi tuhan kau terbaek yg tercipta tuk hadir sebagai seorg sahabat.....yeahhhh sahabat yg satu ketike dulu sgt akrab sgt mesra even sebenarnyer perkenalan persahabatan yg terjalin sebenarnyer ketentuaan ilahi...yg menghendakkn merapatkan ikatan silaturahim antara dua negeri yg terpisah oleh laut chine selatan....

sahabat yg pernah satu ketika aku bangge n sanjung dgn sikap dan sifat prihatinnyer terhadap rakan taulan dan keluarga...yeah smpi sekarang aku masih sanjung kerna kehebatan dia..hebat drik pelbagai care...care yg terlalu byk tuk diucapkan...fulaweiiiiiiiiiii....

kekadang ikatan yg terjalin tuh kekadang diduge oleh yg maha esa..mungkin dugaan tersebut sebenarnyer tuk menguji tahp kesabaran manusia...tp seperti biasa aku akui kalo aku yg pertama akan tewas dgn dugaan pabila melibatkan ikatan sahabat..sbb aku sanggup kecewekn diri sendrik agar sahabat yg jauh terus gembira...kalo itu sebenarnye sememngnyer telah mengguris hati seorang lelaki ini....

BABE ungkapan yg selalu aku gunekan bile memanggil kengkawan rapa...even ko sendrik aku penah panggil dgn gelaran ni..yeahh agak canggung bile lelaki panggil kawan lelaki dia dgn gelaran BABE.....yeah sbb aku syg ko mcm mane aku syg alya,,amira catrina,,kamal..that y aku panggil ko babe..sbb dorang sgt bermakne dlm diri aku..begitu juge ko...lame i tak panggil u babe....n u know wat ari ari aku akan update tentang ko drik hafsham...sbb dia rajin bercrite perihal ko pade aku...even sebenarnyer aku sgt x nk amik tahu....dan ptg ni kesabaran aku sedikit tercabar n terguris bile hafsham mengadu kalo ko sgt suker merungut dgn kehidupan seharian ko...

babe...semua org yg bernafas dibumi allah ni sentiase punyer masalah n kekosongan dijiwa...cume care kiter mengolah kehidupan tuh tuk jadikan ia lebey bermakner...x gune kalo kiter sentiase merungut..tp apa yg kiter dpt...dpt menambah tahap kebosanan adelah...babe allah menguji kiter bkn bermakner allah bencik kiter..sebagai khalifah kiter kene trime jgn merungut...cube u lihat dugaan yg allah hadirkan tuk baginda nabi muhammad semase baginda nak sebarkan ajaran islam...lagik dasyat..tp u bile kene dugaan yg sekadar kebosanan yg hanye sekelumit u dah give up...apa ni..u tahu tak bile u dalam keadaan down mcm ni apa yg paling hampir dgn u...malaikat akan pergi jauh sbb malikat x nk hampir dgn manusia yg menjdik kesukaan syaitan..i x ckp u jdik kegemaran syaitan..tp perangi u yg down mcm ni sebenarnyer menjadikkn syiatan hampir dgn u...bile keadaan u yg lemah drik segi fikiran syitan lah makhluk yg paling suker..sbb dia da berjaya melemakan anak nabi adam....

da byk kali i dgr drik hafsham kalo u sentiasa merungut...kekadang keadaan hubungan kiter yg agak dingin pun ujadikan alasan tuk u down...adiyaiiiii asahad acho knp u lemah mcm ni..maner kehebatan dan kekutana u..maner dirik u yg sebenar..kalo sbb i u jdik mcm ni..knp sbb budak bodoh hudoh kodoh ni u sanggup letakkn diri u sehine ni...i admit i salah kalo i punce u x seperti dulu...tp u ade kuase tuk lawan diri u...tolong ah jgn sekse diri u lgik..i kalo boleh x nk dgr lagik cerite down u ni lagik..u byk tanggung jawap..jgn jdikan kelemahan u yg sekelumit ni sebagai alasan tuk menjauh diri...kuarge u mengharap u seadenyer..mak bapak u berbangger dgn u..jgn sampai perasaan bangger tuh menghilang kerna kelemahan u....adik adik u begitu berharap tuk u yg menjdik org yg akan merubah kehidupan mereke....BE STRONG LAH WEIIII...

ermmmmmmmmmm maapkan i kalo kehadiran entry ni x sepatotnyer ade..nak plak drik manusia yg sebenarnyer hine...kalo nk dibandingkan dgn u..u jauh lebey hebat....saper lah io nk kasi ceramah atau nasihat kepada kakitangan kerajaan mcm u kan...kalo u rase masih ade rase sayang dlm diri u..trime lah teguran ni sebagai nasihat drik seorg abg kepada adik.....

~~~~xoxoxoxo..wit a ot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan