Blogger Layouts

Rabu, 21 Disember 2011

perubahan mencari titik noktah....

salammmmmmmmmmmmmmmmmm fanzzzzzzzzzzzz....ermmmm serius ah sket thiz tyme.....hulaweiiiiiiiiiiii even iwa a lilbit of menberontak tp demi mencari kepuasan dan keredhoan yg hakiki dan sejati...apa yg dicanang n dirancang akan diteruskan.....

sebenarnyer apa yg terlintas ni dah hampir dua minggu aku n dia bincangkan...kalo korunk perasaan khamis kedua selepas pilem ombak rindu di tayangkan di skrin gergasi seluruh malaysia aqku ade pergi tgk dgn kazen aku.....n after movie abiz kiteorg lepak club n as usual layan lagu for funzzz....smpi lewat pagik ade kat saner....then dpt buzz kwn kami kene balun....tp lokasi yg berlainan....terok gak injured nyer...nak wat mcm ner..kiteorg mmg x brani nk tolong....

so esoknyer jumaat kerje separuh hari...mase dlm kete tuk balik memasing diam seribu bahase...tertiber aku bersuare tanpa ade yg suruh...bermule drik situ mcm mcm kami bualkan...dan paling nyata kami dah nekad akan berubah utk terus pandang kehadapan....x kan masok pub n club lagik...cukup ah..pengalaman sgt mematangkn dan mendewasakan kami yg sememangnyer dah dewasa...dah byk maner duit dilabur ke tmpt tuh...n kejadian pukul tuh sgt menyedarkan aku dgn kazen aku...walhal sebenarnyer jiwa meronta dgn keputusan yg dibuat...tp demi kebaikan kene r yakinkn diri tuk tidak akan kesane lagik...

apa yg paling kagumkn aku...kazen n kengkawan kami pun seakan paham n setuju bile isu ini dibincangkan...yer lah smpi bile nk enjoy..even setiap manusia memerlukan hiburan dlm diri tp kene r kene gayenyer...byk care lgik untuk berhibur...ermmmmmmmmmmm kiteorg dah nekad...semua kisah silam pasal tmpt maksiat tuh dah jdik memori dlm lipatan hidup kiteorg....semoge mendapat kekutan dalm jiwa tuk teruskan niat suci n murni kiteorg ni....

~~~~xoxoxoo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan