Blogger Layouts

Jumaat, 23 Disember 2011

WAKENEBEB or PRUNK D....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm fanzzzzzzzzzz....hahahahahha bencik je rase ngan seseorang ari ni..kikikikiki...tp bukan bencikkk x suker tp bencik sayang lor...eh ade ker bencikkk syg....hahahahahah....tgk pader tittle adusss nak gelok ader nak maroh pun ader...yer r smpi menitik air mater jantan aku ari ni dibuatnyer.....adusss sabor je ah.....

kalo korunk pernah tgk rancangan WAKENEBEB yg disalurkan di chenel NTV7 or PRUNK D kt astro MTV dulu korunk akan tau mcm ner keadaan tuh...even situasi yg aku lalui x der camera yg tersembunyi tp dia punyer perasaan sgt mempukikan diri hahahahahaah...cuak cemas n apa saja perasaan bercampur....

kisah dia mcm ni....last monday aku pergi jumpe akak insurans tuk hidupkan roadtax tuk kete pertama aku iaitu viva<--------byk jase ini kete....akak ni kenalan baek aku r..even aku sendrik panggil dia ibu...da lamer kenal...n dia juga yg bertanggung jawap utk uruskan roadtax viva aku drik tahun 2009 agik...even mase beli viva dulu pun aku deal dgn dia sbb suami dia kerja dgn perodua kuantan...so senang lah sikit kerja...lagipun hubungan kami sgt rapat...gelok n gurauan ni ari ari r.....bkn dgn aku jer..ngan org laen pun same.....tp smpi ari rabu roadtax aku masih x sempurna....ade gak aku ckp da siap ker belom..yer r tanggal 25 setiap disember tarikh lupot roadtax aku dan tarikh tuh 1 malaysia akan cuti semperna krismas...that y aku sengaja awalkan renew roadtax tuh...but pagik tdik mase kt tmpt kije akak tuh jumpe aku(akak tuh kerje dkt ngan tmpt aku gak,insuran agensi dia sendrik)...dia cakap roadtax aku x leh renew kn lagik sbb ade saman speed track atas kesalahan speeding....owhhh dammm terus aku cuak sbb setau aku utk kesalahan tuh saman berjumlah rm300 perlu dilunaskan..n skunk dlm wallet betol betol ade beberapa ratus jer..plus cuti new year nanti nak ke melacca n gunekan wang yg ade sebagai kegunaan...so terus mood aku x der..makan x selere...cakap pun x nak..yer r mikir pasal saman..sebab aku sgt peranoid kalo melibatkan urusan polis ni...even kalo aku lunaskan bayaran arini pun belum tentu unit saman akan clearkan saman aku dgn jpj dlm mase yg singkat sbb akan amik mase...plus tanggal 25 da x lamer...aku makin cuak n debar amat...tp aka tuh ckap x per nanti dia akan cube deal dgn kwn dia yg kerje kt jpj..tp sgt x membantu aku...pikiran aku kembali serabut bili pikirkn bile masenye aku leh kene saman..base on ckp aka tuh aku kene "tembak" mase di hihgway segamat-kuantan..yes baru aku teringat setau aku ade 3 kali tahun ni aku lalu highway tersebot...raye puase,,kematian moyang n kenduri kawen my uncle....akak tuh lak x bgik detail tarikh tp aku yakin tyme raye poser sbb mase tuh aku pandu viva balik kesane...adussss thah means hampir 4 bulan..mesti jumlah saman akan meningkat sbb dah lebeh drik seminggu drik tarikh kejadian..pala makin serabut n perot makin runsing.....aku call mama aku mintak tolong dia call papa aku sbb papa aku kan bekas pesara polis maner r tau dia ade kenal ngan kengkawan dia lagik..leh gak tolong kurangkan jumlah saman...tp menurut papa aku da x boleh nk kurang sbb saman polis skunk sgt tegas...ah aku pasrah je ah.....da ah rm645 diperlukan tuk renew roadtax ni nk kene tambah rm300 tuh clearkan saman...hampir seribu tuh....

but sebelum balik jumaat tdik akak tuh jumpe aku kat cafe..n as usual slalu je dia dtg cafe...dia duduk depan aku...n kuarkan kertas dia ckp kad undangan kawen anak saudare dia..bile aku bukak jer..1 kafe gempar dgn jeritan n makian aku...rupenyer roadtax aku da siap n kisah saman tuh hanyer rekaan dia sbb nk kenekan aku....adussss sampai x sedar air mater jatuh woooo..jahat itu kakak...abiz kengkawan aku yg tau kisah ni pun gelokkn aku...yer r aku bkn berkira rm300 tuh..tp x nak nama aku ade dlm senarai saman trafik polis...sumpah aku mmg rase mcm dlm wakenebeb betol...org luor pun pelik bile tgk aku melompat n jerit dlm cafe..akak tuh lak leh gelok n wat muker ayu jer...setannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....bencikkkkkkkk...rupenyer dia da plan..even roadtax tuh da siap n wednesday..kalo ikotkan dia nk kenekan aku esok...tp sbb aku ckp nk pergi balai polis n bayar saman dia lak yg cuak..tp sumpah akak tuh punyer muker mmg selamber jer mase acting..adusss terbaekkkkkkk....hahahaha slmt rm300 pokcik...leh gune pi melacca....si kazen pun pakat skali rupenye....bongoksssssssss......bile aku tanyer akak tuh knp kenekan aku..dia jwap sbb aku slalu kenekan dia n kengkawan laen..yes aku akui aku mmg slalu kenekan dorang kikikikikiki..aduss kali ni kene atas idong sendrikkk....aku suda KENE BEB.....

~~~~xoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan