Blogger Layouts

Rabu, 21 Disember 2011

rise up middle finger (*_*)

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....waduh kangan bangat ni samer my blog yg kiut dgn lady bird tuh..seb bek lady bird..kalo lady gaga ape kes....hilang lady bird terus jdik ra ra u la la.....kikikikiki,,,masih sempat koya ni even aty sgt panas ini ari..tgk tajok entry pun da tau r...ni kire ayat sopan r aku gune tuh wat tajok entry ni...kalo gune ayat carot sah sah blog mak jemah yg pemes ni kene ban dgn kerajaan uganda tau...apa kessss....kalo x uganda kire zimbia pun kene gak ah...kuikuikuikui...

ahh back to de title...adusyaiii arini sgt menguji kesabaran i tau...geram sgt tau...rase nk amik lesong batu yg mak jemah beli kat bandung nk je lempor ke kepala org yg x bertamadun niey...hellllooooooooo jgn marah k kalo i kurang ajar kt blog yg seangkatan kurang ajar dgn owner dia...bencikkkkkkkkkkkkk....ehhh rertiber emosi melampau lak i....

x de kesah dia mcm ni...mood i mmg drik pagik lagik da spoil...urghhhhhhh bkn nak slaahkan kuase tuhan kalo dah diberi ujan..pastu dugaan lak dgn ribuan lalat berterbangan...leh dikaterkn seluruh pelosok bandar tmpt i kerja diserang oleh unggas ni...unggas erk lalat ni ketegori dia...u ollzz bayangkanlah habis muker i pun dia nk hinggap....kalo yg hinggap tuh taik lalat mkire gelemer ah gak kan..leh lawan seripah aini...ni laalt yg terbang naek serabot lah i....

so i layan jer lah kerenah lalat yg kadang kala buat i jdik mcm org tak betol pun ade...yer r tertiber membebel n jerit sendrian...owhhhh i palaing x suker tau ngan makhluk terbang ni...sgt ndak selese...ehhh tertiber "ndak" ni....tuh jer lah ayat sabah yg i tau....well nak x nak harung jer r de whole day dgn keadaan yg sgt tak besh....

yg buat aku nk marah n geram giler ni....kalo lala jer yg x reti bahase ni..aku x kesah ah...dah mmg ketegori menatang...ni kalo org yg x gune otak kiter nk samekan dgn menatang ker...ade aku kesah..ko dah sentap kan hari aku so dgn senang ati aku nk menatangkan lah ko dgn banggernyer....cube kalian bayangkan(wah dan dan ni "kalian"..da mcm yg berhormat nk kempen mengundi ni...kah kah kah....bile da betol betol nk masok sempang baru diberi signal..ni slalu kerje org betine r....pastu wat muker koya n x bersalah..bapak kauuuuuuuuuuuu gilosssssssssssss....kalo kete aku langgor kete ko then ko leh senyum n ckp "x pe abg ensem nanti kerosakkan kete abg saya tanggung bil bil nyer"....x pe ah sejok gak ati..even kete ko tuh cume kanc jer....kancilllllllllllll okey....ni nak kene report bagai,,pastu masok bengkel...byk kerje setannnnnnnnnnn...that y kene ati ati bile mandu..bkn wat jalan raye tuh mcm ayah kepada bapak ko punyer...da ah aku mood cam hine ko lak bawak kete cam puki...naseb baek x eksiden...kalo eksiden sakit ngan malu ko dpt...tp memadangkan cume kes salah paham tak pasal pasal ko dapat RISE UP MIDDLE FINGER drik aku tdik kan.....ape kau rase bah...orennnnnnnnn....

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~ 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan