Blogger Layouts

Khamis, 10 November 2011

shopping tymeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..............fanzzzzzzzzz hehehehehe....cam teruje jer nk type entry kali ni...even ape yg nk share ni dah hampir seminggu berlalu....huhuhuhuhuhu excited punyer pasal ......

ermmmmm acctly last saturday i pi town nk settlekan semer bil bil n ansuran keter....so kire byk r sen yg kopak arituh...but masih berbaki tuk berbelanjer diri sendrik....after pi TM n bayar bil api,air n astro...pastu pi lak kiosk celcom n settlekan bil blackberry n Broadband....then pi AMbank bayar ansuran kete...hhahahaha arituh jer hampir rm800 ah duit melayang....

after settle semer urusan rasmi tuh dlm pala ingat nk carik tart kan john king n donnut di big apple...baru je nak start enjin kete tuk menuju ke ECM...tertiber nada blackberry berlagu dgn nyaring ah pulok...aduhh baru jer nk drive...cam malas jer nk angkat phone...then sekali laik berbunyi....so capai hand free n angkat talian...sore pompaun....n mcm sgt familiar jer....hahahhahaha tepat je tekaan baby comel......

rupenye calling from converse ECM outlet...kasi tau ade new collection smpi...hahahaha.kalo ikotkan baru 2 minggu leaps aku beli beg baru....tp as usual ah..kalo dah hobbi n pantang lak tgk design yg cantek...so aku mi ntak dia email ker aku dlu rupe beg tuh...perghhhhh sgt ergy n modern....cantik...material pun bagus....so dgn dok sabor aku terus drive ke ECM..even mmg drik muler nk kesane....but aku batalkan dulu n terus ke butik converse..as usual tokey butik da sedia tunggu...after dia kasi a bit penerangan n aku cube dulu gayekan kt butik tuh...mmg menarik..even collection tuh dtg dgn 4 design berbeza...tp aku tertarik dgn yg 1 ni..sbb mmg aku x der agik dlm simpanan design ni....

duit dlm wallet lak juz ade rm300 jer..ah tanpa pikir panjang terus aku setuju nk beli...huhuhuhuhu....dgn berat hati ringan tgn aku bayar sejumlah wang rm 159.90 tuh dpt kn beg ni...ahahahaha senyom smpi ke pipi cam encik pet...kikikikikiki...dok kesoh ah berbelanjer sket janji dpt penuhkn minat yg mendalam ni....kalo org laen suker kumpul setem,,novel..make up kete tp bgik aku kumpul beg darik jenama converse..biar r x se glam nike or adidas tp tuh jer yg mampu.....hehehehehe...so kat bawah ni aku upload kan pic beg yg telah mengopakkn wallet aku.....



~~~~xoxoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan