Blogger Layouts

Khamis, 17 November 2011

aku bukan malaikat


"aku maapkan kamu
tak perlu kite bertemu
cukup kau tahu
yang aku maapkan kamu
tolong teruskan hidup
jangan kau sebut namaku.."

salammmmmmmmm fanzzzzzzzzz...entry kali ni laen pade slalu....tertiber muncul ayat besor giler..mcm kene lnggor garuda jer...x de ah kalo kalian pasan ni lirik lagu terbaru jamal abdillah...perghhhh at 1st tyme dgr terus fall in love..sgt laen n terbaek from him...acctly lagu ni duet jamal ngan malique....knp aku suker lagu ni...pertama lirik dia yg sgt puitis n byk ayat yg tersirat....kene bukak kamus dewan bahase tuk paham....pastu lagu ni sgt ergy(moden) n ade dlm kelasnyer tersendrik....rapping bye malique pun sgt best..sumpah aku ckp..cume malique,,altimetzz n zizan raje lawak jer antare rapper terbaek malaysia...

berbalik kepada ayat besor kat atas tuh..knp aku dropkn kt blog hine ni...ermmmm paling nyata aku tujukan pada org yg penah bertahta kat hati aku...org yg penah tidor sebanatal ngan aku..dan org yg penah menghadiahkan aku 1 hadiah yg x mampu aku ucapkan dgn kater kater....even rase sayang aku ke dia masih ade..tp cukup ah dgn perbuatan dia ke aku selame ni..life must go on..tertulis suda yg aku ngan dia tiada jodoh...yes x pernah menyesal.....walau bahgia tuh singgah sekejap jer..aku redho..aku lelaki yg x cukup sempurna dimate dia...tanggung jawap aku da jalan..cume kebahgian tuh je x timbul lamer...

ermmmmm selaen beliau ader gak org laen yg aku tujukan tepat ke hati dia...kawan makan kawan...kawan sekolah yg sgt aku syg drik ari pertame aku kenal dia..but dia yg sanggup musnahkan ikatan 14 tahun persahabatan ni....hellowwwwwwwwwwwwwwww org da jual murah sgt...lelong kat pasar malam............rugi n syg lak nk reject...i terime jer..so jgn tikam aku drik kebalakng...sbb sekali u buat i...seribu kali i lagik sanggup buat u menderite...lelaki berbintang virgo tak pernah ade rase belas kasian...take it or leave it....(letak pistol kat pala ko n tembak sendrik)......

ermmmmmmm ader lagik ker...sendrik makan lada ko rase pedas...sendrik makan pengat sendrik mau ingat....lancauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......(kasi cari buah kerom ko kasi telan sampai lebam muke ko)miahahahahahahahaha.......

~~~~xoxoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan