Blogger Layouts

Khamis, 10 November 2011

Lancang sungguh mulot aku....

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm........hye fanzzzzzz.....1st of all i nk wish appy belated of aidiladha lah......lupee nak wish n update entry aritu..bz sket....hahahahah ngalahkan org korban agik ni....
raye aji as usual ah..sgt x meriah..dan yg paling sadis dok dapat pun daging korban...hahahahaha.....kalo dapat pun mcm aku rajin nk masak kan...daging ni a libit of hamis sket bau dia..so darik aku bau kan dapur from ikea aku tuh baek x yah masak......

abiz bab raye aji...entry kali ni nk pokoskan pader diri sendrik kot....hahahahaha...kalo kengkawan yg dah lame kenal manusia bername pet ni akan tahu akan kelancangan mulot aku....pantang ade salah sket..berapi ah aku semborkan kate nista...dunnoe y...tahap panas baran aku ni mmg sukar dikawal....kekadang aku pk gak aty n perasaan org yg kena maki n carot tuh...tp nk wat mcm maner...at least dorang da paham....tp kalo yg x biase mau haru biru jdiknyer............

mcm kisah yg berbaru terjadik...ahhhhh mcm dah di ckp awal tdik ah....org yg x biase mau sentap dgn mulot puake aku ni...kisah ni mcm ni...aku tahu makcik ni niat dia nk bergurau..tp maybe x kene tmpt dan gaye...dgn tubuh badan yg penat n minda yg sedikit steress dia leh wat lawak minggu ini..yg tenyata sgt bodoh n celake....maybe dia juz nak bingitkn suasane yg tgh hening...kreadit ah to her kalo tuh niat dia....but as usual..aku mmg x leh trime lawak bangkai cam ni..sgt rase nk kasi kaki je ke mulot dia....naseb baek dia pompuan n dah tua..so aku juz diam n dlm aty kalo diluahkan berbakul kut kate keje n nista aku laburkan....

tp secare x langsong aku terkeluar kate maki yg mungkin org tua ni dgr kot..oppppssssssss aku x maksudkan...tp ketare ah nmpk riak wajah muke dia yg berubah....ermmmmm aku tahu diA sentap..but as usual ADA AKU KESAHHHHHHHHHHHHHH...

aku dah cuber tuk kawal akan kelancangan mulot ni..tp setiap kali keadaan da reda....akan muncul 1 keadaan yg memakser aku keluarkan kater x elok ni...salah aku ker kengkawan........

~~~~xoxoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan