Blogger Layouts

Ahad, 30 Oktober 2011

tvi edisi keberape ntah...

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..my belevod ever reader....kikikikikiki..betol ker ni english aku ni....kang dok pasal pasal kene gelok pulok dgn mereke yg arif...arif ker...opkoz r arif...pembacer my blog kan semer lulusan university n miliki diploma n ijazah kan....wahhhhh hebat ni korunk.....

tanggal 25/10 ari selase kan...hahahahaha..byk lak perkare terjadik on that day.....for me sgt x best but for other people n i sgt tahu kalo arituh memberi seribu makner....hahahahaha...dah putus cinta tp masih mengharap keajaiban itu org....kikikikikiki...gasak r...janji ko appy lor...even dpt tgk wajah dia pun....

sumpah aku tak expect peaper pun mlm tuh..sbb penat kerje kot...but mase ngah sedap melayan pizza kat meja makan.....hafsham leh ajok pet layn tv..,,yeahhhh jam lapan berite kot....hohohohoo percaye ndak i sgt x suker layan berite..sbb kekadnag berite ni sangat fake bgik i..ntah r kalo korunk....so aku cakap kalo berite ko layan r sesorang....aku lagik rela ngadap fb dlm bilik......

but dia ni beria ni percayekan aku kalo bkn berite n ajak tgk sesame..rancangan ulangan yg best ckp dia...so i abiskan gigitan pizz terakhir n cuci tgn then duk kat sofa...tpt jam lapan dgr mcm sgt familiar itu muzik di kace tv...i da dpt agak..n capai remote kontrol then tekan botton info..yeahhh tepat tekaan aku....i bagus bah terpapar....

then i sound to my kazen like thiz"how dare u"....dia ckp lex ah..meh r layan lu...sumpah i sgt x de mood...but drik mater dia yg pokos ke tv i tahu kalo dia sgt excited....ntah r..bkn i sombonk tuk tgk rancangan tuh...even i bagus bah merupakan antara rancangan luar yg aku suker tgk gak dulu....but lately mcm da tertutup tuk ikot....maybe koleksi lagu darik malaysia timur ni susah tuk aku pahami kot...even penyampai yg bertugas pun (bukan dia) mcm adooo jer....so aku decide tuk biarkan dia tgk sendrian rancangan yg berdurasi 45 minit tuh....aku lepak dibilik until program tuh abiz....

after 45 minit terperap dibilik aku kuor n sekali lagik wajah excited di bermaen...selok ni nk citer ker aku...hellooooooooooo wat de hell nk share dgn i...byk kater pujian yg i dgr...ermmmm gasak ko lah....janji ko appy...plus dlm hati ko mcm celake kan....

~~~~xoxoxoxo...wit alot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan