Blogger Layouts

Ahad, 30 Oktober 2011

cessss dia nak tipu pet erk....

salammmmmmmmmmmmmmmmm my dear fanzzz...wah x sedar diri ni...bercakap mcm dia ade peminat nokssss.....haduyaiiiiiiiiiiiiiiii.....insyaallah even juz 17org je polower but kire de r gak kan....huhuhuhuhuhu....campor lak kalo publish entry kt FB kire kat 400 gak r pembacer...persoalan nyer dlm 400 tuh ade ker yg bacer....ahakssss....be +ve pet.....

acctly entry kali ni tuk org rapat ngan aku...konun dia nk tipu r tuh...maner dia blajar ni...cepuk kang....kisahnyer begini...ni kire rentetan pade entry pi genting aritu.....mmg r kami juz pergi bertige n aku ajak gak si kazen ni pergi sekali....but dia leh kasi tau aku yg dia gayat tmpt tinggi..plus kiteorg akan naek kete kabel kan...jap erk nk carot kat dia....what de fuck....gayat konun....setau aku lah kan saper yg pergi buat bunjee jump kt sunway lagoon aritu...pastu saper paling byk terbang using flight...lagi mau kencing gayat kunun.....sesudah r hafsham...bangun r darik mimpi ngeri ko tuh.....

kiter ade kerja...ade mulot nk kene isi makan,,,,ade bill nak kene settle,,n opkoz ade kete nk kene bayor...plus ko lak da tukor kete..semer tuh need a money..sampai bile nk layan perasaan tuh....dah r...jgn ikot mender tuh membabi buter...aku bkn budok 6 tahun yg ko nk kencing...everything was happen but life must go on...aku x nk salahkan sesaper...cukup r dgn situasi kampang ni....

2 minggu x pergi kerje...ape ko rase..ko nk smpi kene tindakan tata tertib ker...esok for sure ko masok kije mcm biase...ramai da bising r...rsmai yg da ngadu..kerje ko pun da menimbun...satu je pesan aku...ko dah amik keputusan tinggalkan dia...n ko jgn smpi kerja lak tinggalkan ko...trust me babe..as long aku ade ngan ko..juz luahkan..jgn simpan...mane leh aku bantu aku bantu...tp ko jn mengharap aku akan temukan jodoh ko tuk kali ke sekiannyer....sbb sumpah aku da serikkkkkkkkkkkkk.....

~~~~xoxoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan