Blogger Layouts

Ahad, 30 Oktober 2011

PLU vs ONS

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....sgt kecewe dgn dia...even kiteorg dah x rapat mcm dulu..but as a prendd aku masih amik berat pasal ko..dan aku masih kunjung ke blog ko....

sumpah aku sgt kecewe dgn entry terakhir ko tuk jam 9.00pm ni...even kalo ko sedey n nak carik kawan sekali pun bkn dgn kunjung sosial web for PLU n ONS...ko tahu kan sosial web tuh tuk golongan mcm ner...plizzzz r..pkir gune otak..bkn gune lutot.....

aku nasihat ko sbb aku kenang ko sbgai seorg kwan...tolong r..sekali ko dah terjebak dgn golongan tuh..susah tuh ko turn back...plzzz r saat.....jgn jadikan kesakitan hati ko sbgai alasan tuk ko bertindak luar kawalan....even ko dah dafgtar tuh dah merapatkn sedekit demi sedikit naluri dan hati ko tuk ke golongan itu...

babe sumpah x de kebaikan langsong yg ko dpat....malah ko cube meramaikan umat nabi luth dgn menjoin sosial web tuh....once again aku rayu...x salah tuk berkawan..tp bkn dgn care tuh..tahu lah oleh ko kalo syaitan akan sentiase menghasut tuk ko hampiri golongan itu...mane kekutan dan keimana mko sampai ko sanggup gadaikan maruah diri dgn tmpt mcm tuh....OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ape perasaan ko kalo kuarge ko tahu mender ni...tak malu dgn adik adik ko..kengkawan tmpt kerja ko...tolong r bertindak n pikir secare rasional....yesssssss ko akan ckp tuk berkawan..tp mereke ni akan influance ko tuk jdik a part of them...n mereke akan berusaha tuk heret ko...ko x takot dgn siflis,,aids...tolong r..jauhkan diri ko drik golongan itu...masih belom terlambt tuk babe....

aku tahu saper aku tuk halang ko bersosial..tp biar kene tempat dan gayanyer....masih byk care wei...cuber rapatkn diri ko dgn masjid..nescaye ahli masjid bleh jadik sahabat terbaek ko...tp bkn dgn rapatkan diri ke lembah hina...........fikirkan...kalo ko rase pilihan ko terbaek...twruskan..tp kalo ko rase katwer drik seorg sahabat yg hine ni ade benarnyer...terime n sematkan didada....salammmmmmmmmmmmmmmmmmm...

~~~~xoxoxoxo...wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan