Blogger Layouts

Isnin, 31 Oktober 2011

monday yg mcm puki :p

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm fanzzzzzzzzzzz...adoyai susah ni kalo  jadik mat perasan....mcm r de fanz sgt kan....

ermmmmm as usual on monday sgt x de mood......urghhhhhhhhhhhhh tension n penat sgt...plus cuace yg x menentu lately...rase mcm malas nak kuor rumah jer..helooowwwwwwwwwwww kalo x pergi kerje mane nak dapat cash...tuh jer r yg slalu aku sematkn dalam diri aku..kerja sebab nk dapatkan cash...tp mengikut kate si kazen kerja kerna allah...yup betol sgt...

ermmmmmmmmmm masok je kerja byk dah yg menanti....note yg tertampat kat dinding pun byk...urghhhhhhhh plzzzz aku mau pulang..serabot.....bukak jer pintu..lantai kotor n ade takongan air...dammmmmmmmm wat de fuck....mane semer org pigi...pepagik buter aku yg sampai dulu....ahhhhhhhhhh x per...ambik mood n lap kan air..even tuh bkn kerja aku...

niat aty nak poser...but nampok pulok si kawan ni bawok kek...x yah tunggu pelawe..aku mintok dulu..cess sungguh x de adap si pet...ade aku kesah,....janji kek tuh drik SR ok....ermmmmmmmm terus aku salahkan si kawan sbb kerna kek beliau aku x jadik poser...walhal salah diri sendrik pasal iman tak kuat...barangkali<<---slalu ni kawan aku gune kalo on air base on kate si kazen r....lawak jer bile aku gune perkataan BARANGKALI......

ermmmmm tgh hari lunch ngan rakan rakan sejawatan...kopak ni kene blanjer..naseb baek ade yg sudi pinjamkan si kad utang..kalo x sesilap korunk minum ais kosong jer r...mak eh nk jaga standart ni rela ni berabis..hellowwwwwwwwwww i cukup pantang kalo org cakap belakang pasal i....biar r berabis sikit janji kengkawan appy..but tyme korunk lak aku nk tmpt agik grandd erk..setakat chiekan rice shop ape kess<----tgk si pet wat ayat x sedar diri ni..walhal duit kete pun x bayar agik....

ermmmmm after lunch mood baru nk okey dpat lak call darik si polan yg sgt menburitkan diri....urghhhhh rase nak hempas jer BB ke lantai...kalo arge BB tuh 5,6 ringgit sah sah dah bersepai ke lantai...so tuk x nk libatkan org laen..aku berdiam diri sendrian....ermmmmm juz mengharap berite gembire je tyme tuh..but penyudohnyer smpi ke ptg x dok...bak kater kumpulan unggu HAMPA HATI KU....

arini gak ade kwn nk tumpang kete...urggghhh nk tolak kang dikater sdombonk lak..sedangakn tuh rakan setugass....so ngan muker x berape nk senyum aku izinkan r..but sebelum masok kete aku warning awal awal..tengkuh lu kasot..x nk masok pasir n batu..pastu jgn minum n makan dalam kete aku...my big pantang ni kalo menumpang pastu wat mcm harte sendrik....dah tuh byk songrh lak nak suh antakan ke kedai perabot nk bayar utang via eon kreadit..helllowwwwwwwwwwww in not ur driver okey...naseb baek dia pompaun insan yg lemah. plus keadaan lak ujan..x per r...janji ikhlas n dapat pahala..tp da tulis kat sini masih dikire ikhlas ker....

sampai jer umah nmpk lak mee hoon tomyam atas meje...ermmmm da tau saper yg belikan..thanxx to him lorr cam tetau jer perot ku ngah kelaparan.....ermmmm rupenyer ade udang sebalik mee erkkk...nk mintak tolong sesuatu...ngan muke kerang bacin dia duk bertenggek depan aku..woii meja makan ni erk..blajar beradap sikit...ermmmmmmmmmm susah r babe nk tolong bukan jual mahal....kalo mintak advice aku kasi,..tp kalo nk libatkan aku lagik aku x nak r...ermmm at last aku juz pomiz jer..tp x cakap bile aku aku lakukan..sebab memasing perlukan mase dan waktu...anyway thanxx erkk sedap giler itu mee hoon esok beli agik erk tp kurang pedas..jemah jage vokal..x leh mkn pedas...

sehingga aku menaip entry ni si dia ade sebelah n sebok mintak tolong aku...huhuhuhuhuhu..kemaruk gile talak ke hape ni...

~~~~xoxoxoxo..wit a lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan