Blogger Layouts

Isnin, 24 Oktober 2011

prendddddddddddddddddddddddd......

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....yeahhhhhhhhhhhhhh jiwa still meronta....bencikk niey...ni yg rase nk layan lantai tunjuk langit ni...PAPI bye J-lo se plzzzzzzzzzzzzzz.....

prennndddddddddddddd
andai mase dan waktu itu bisa berkate...
dah lamer akan dia luahkan ke kamu....
betape sebenar aku tercalar dan terluke...
bile perasaan disini sebenar marayu...
memohon agar dapat kiter berbicare....

prendddddddddddddddddd
disatu ketike indah aku rase....
mengapa dia hadir merentap bahgia....
tak pernah dan sumpah aku salahkan sesiape....
kerna bile aku yg mencipta angkara.....
demi cinta dan sayang kamu ke die...

prenddddddddddddddddddd
jika ikatan persahabatan terbine rebah menyembah...
jangan kau salah kekhilafan sendiri...
kite belajar terima seadanye dgn pasrah....
bagik mencari mane punce segala terjadi...
bukan meletak noktah tanpa amarah....

prendddddddddddddddddd
sejuta kate seribu kemaafan...
terbit dan hadir dari jiwa nurani....
moga kau gembira dgn hadirnyer teman dan taulan....
aku disini usah kau bimbang usah kau mikiri...
andai direstu insyaalah kiter berteman....

~~~~xoxoxoxo...lot of love~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan