Blogger Layouts

Isnin, 30 Januari 2012

wikky wikky jumper pun...

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...........fanzzzzzzzzzz aduyaiii pun mail lambung da jumpe pasword ini blog.....puas meraban mencarik dlm drawer almari n segaler tempat finally jumper jugok dairy bertuah tuh.....hahahahah mesti fanzz pelik ape kaitan dairy ngan blog ni.....gini citer dia...segala pasword blog,fb,tagged,n myyearbook serta beberape agik acct sosial web semer aku da catitkan dlm dairy ni..so senang supaye x luper..tp nk jdik kan citer after entry terakhir sblm entry ni dairy tuh x dpt dikesan..carik punyer carik..jampi punyer jampi..jumpe dukun n bomoh akhirnyer ketemuan....rupernyer ade di drawer di tmpt kije...hampess cam ner leh luper...da makin tua mak jemah oi...tp tetap maintain cute n luper diri...hambooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

since da dpt menulis kat sini...so peaper yg pertame nk wish appy belated new year to all of malaysian n kengkawan aku yg berade di belgium,,marocco,,jepun,,canada,,united state,,owhhh lupe plak spain serta paris....semoga korunk sehat sellau..wah tengok i berkawan bukan dgn calang manusia okey..korunk ade ker...x der kan.....kikikikikikiki hope tahunnage ni byk bwk untung tuk diri aku n bizness aku berkembang lancar....

ermmmmm arini dpt kejutan pulok drik kazen merangkap my best buddy.....ngah sonok bekerja tertiber dia terjah..ngan kuat dia sound sehingge saentero alam buley dengor...."pet sabahan suh call dia".....cam cuak jer muker aku...seingat aku last sms aku dia x balas..ni tertiber nak suh aku call dia apa jadah plak....so settlekan semer kerje..tp aty x tenang..capai hp aku yg paling canggih(wah luper diri ni)terus carik number dia..then call but as usal sgt duke..ingatkan pe yg urgent...upernyer nk kn my number jer...owhhh i kan artis..so ramai peminat n polower...kah kah kah.....abiz bab tuh...

5.40pm....

my BBM(blackberry masegger) berbunyik...saper pulok bbm aku tyme ptg begini yg damai....dlm list ader 45senarai BBM kt contact...tgk saper yg hint upernyer bkn org jauh...sebelah bilik jer...."pet aku kt starbuck dtg sini jap".....aku pun balas "okey"lebey kurang nam suku aku smpi.....tuk lanjut ikoti dailog kat bawah....

pet :watzupp bro...tdik ko sound aku baek punyer.....
haf :wooooo...watzup bagai mcm sebulan x jumper...
pet :pe hal ni..mcm x leh chill kat umah jer kan...
haf :no ah..dahage jap..tu lyn sini....
pet :woi x bayor bill berokband ker..layan lappy gune wifi free...
haf :hahahah cam kimak dowh..da dia kasi free..gune ah...
pet :yer jugok....pe kes ni..muker cam haramjaduuuuuuuuuuu....
haf :ntah ah...baru bacer blog someone u really know...kecewe dowh...
pet :blog..maksud u,,blog sang tinted...da lame x update kan...
haf :bkn ah ni blog lame dia..tp da gune name baru...
pet :owhhh i x tahu pun...
waiter:may i take ur order sir...
pet: 1 tiramisu cheese cake n green tea wit ais...thanxx u...
haf ;hurmmmmm selera sgt antarabangse...ko bacer r dulu entry ni...

Itz about 15..suasane diam jer....

haf :aku x sangke dia tergamak buat mcm tuh....
pet ;ermmmmm maybe dia juz tulis sbb nk ko jeles..aku tahu dia x mcm tuh...
haf :aku x yakin kalo dia reke...dia da pnh masok web tuh..aku tahu dia akan buat...
pet :ko ade bukti..selagik x nmpk dpn mater..jgn percaye...
haf ;abiz ko rase dia saje nak aibkan diri dia tuk org laen bace..pkir r bro...
pet ;itu aku x pasti..tp betol ker dia mabuk....owh my god...salah kiter ker...
haf :according pe yg dia tulis..mmg dia mabuk n buat mender tuh..aku sedey r..aku nangis sial..
pet :kenape smpi cam tuh skali dia sanggup erk...\
haf ;ntah ah..byk gak dia hint bout kiter...
pet :really...dia masih anggap kiter buddy dia kot...
haf :(gelok sinis)yer lah tuh....
pet :x pe ah..kiter try ikot rentak dia..kalo dia masih anggap kiter kwn dia..bagus ah...ko text ngan dia ker..
haf :ader r gak..tp kejap jer...aku cuci gak dia tdik..walhal aku samer jer...
pet ;x pe ah..slow slow..as a prendd kiter betolkan dia...
haf ;yeahhhh pe je ko bual ngan dia tdik....
pet ;x de bual sgt ah..kejap jer..dia berase aty kot ngan aku..sbb aku cam kasar je tdik...
haf :hahahaha...mak jemah mmg kelas..
pet :bungok..slow sket..ramai org ni..kang ramai nok bergambor ngan aku...
haf :weii jom ah balik da lewat ni...owhh wallet dlm kete..tolong bayor erk...
pet :cam sialllllllllllllllllllllllllllll.......

well tuh antare perbualan aku ngan my buddy...itz about life kawan..jgn rosak kan diri u nsbb mender yg remeh..ingat u masih ade mak bapak n kuarge...think +ve....

~~~~wit a lot of love...xoxoxoxoxo~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan