Blogger Layouts

Khamis, 14 Oktober 2010

sehari KHAMIS yg cukup membosankan..

assalammualaikum,salam muhibbah salam 1 malaysia...

hurmmmmmmmmmm...sekali agik kene lalui khamis yg cukup membosankan...tetiap minggu mesti jumpe khamis yg cukup x best...bkn r maksud aku x best yg gilew gilew..tp entah r..dh mcm 1 badi lak..tetiap khamis mesti adew mendew x best terjadik kat aku....kalo sekali x pew..ni bleh kater setiap minggu...mcm ari ni lh..darik pagi semer perkare yg aku wat x menjadik....memuler pi keje aty dh x best sgt..so mcm tetaw yg akan jdik perkare x best...so tekaan aku mmg tepat...bermuler darik pi beli topup tuk handphone E63 aku...maner aku x hangin..aku ngan aty yg berbunge riang nk pi beli topup..then dh dapat topup aku gores cam beser...so ikot r step nk masokan topup..tp yg malang n x bestnyer..topup tuh x leh digunekan..aku ngadu r kt kedai tuh..but dia x layan n kater aku reke citer..mau aku x hangin n maki dia...so aku halalkan lah rm10 hengget tuh...time lunch lak...aku dh booking tempat elok leh org laen lak yg duduk..dh r perot lapor gilew..jdik lak kes cam tuh..so as a solution aku blah e tmpt mkn laen..tp sebelom peergi aku sempat r maki sekilo dua..kasi aty sejok sket...last but not least..petang tdik sebelum pulang...dh kemas nk balik umah..baru aku pasan yg kasot aku koyak...arggggggggggg my converse tuh...dh r kasot kesayangan aku tuh..sah sah rabak kocek aku bln ni.....tp walau apa yg terjadik aku ttp anggap yg perkare ni terjadik adew hikmahnyer...so kene r trime ketentuanNya.......
tp seperti biase pet tttp lalui hari yg x best ni ngan senyuman dibibir biar hati panas membare......so satu jew nasihat pet...walau korunk x suker apa sekali pun..jgn jadikan mendew tuh sebagai alasan tuk korunk give-up....bye bye bye bye....:::))))))))))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan